Hinnat

Ostaessasi kaikki viisi verkkomoduulia samanaikaisesti, yhden osion hinta on 59 euroa, jolloin kokonaisuuden hinnaksi tulee 295 euroa (webinaari ja livekoulutuspäivä sisältyvät hintaan).

Kokonaispakettiin kuuluu myös oman kuvan saaminen Fashion Model Agencyn tai Realpeople.fi -nettisivustolle. Huom.! Kuvan saaminen sivustolle edellyttää kaikkien moduulien suorittamista.

Erillisen mallikuvauksen hinta on 175 euroa, sis. ehostuksen meikkiin ja kampaukseen ja stailauksen. Kuvia otetaan noin 50 kpl yhdellä asulla (jälkikäsiteltyjä kuvia pakettiin kuuluu 5 kpl). Osallistujalla on mahdollisuus myös laajempaan portfoliokuvaukseen alennettuun 350 euron hintaan (normaalihinta 450 €). Portfoliokuvaus sisältää 150-200 kuvaa kahdella eri staililla, meikillä ja kampauksella (jälkikäsiteltyjä kuvia 6 kpl).

Ostaessasi 1-4 moduulia, yhden osion hinta on 79 euroa. Lisäksi livekoulutuspäivästä laskutetaan erikseen 79 euroa. Livekoulutuspäivän ja kuvapaketin yhteishinta on 205 euroa (sis. koulutuspäivä, 50 kuvan kuvaus ja 5 jälkikäsiteltyä kuvaa, meikki, kampaus ja stailaus). Mikäli kuva halutaan lisäksi mukaan realpeople.fi -sivustolle, laskutetaan lisäksi jäsenmaksu 95 euroa. Jäsenyys on voimassa vuoden ajan.